Η μάχη της Cola στον πόλεμο των αναψυκτικών
Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος | Τεύχος Ιούνιος 2017
Μία αγορά με τζίρο περίπου 1 δισ. ευρώ ετησίως. Ένας πολυεθνικός όμιλος με προϊόντα αναγνωρίσιμα σε κάθε γωνιά της Γης. Μια χούφτα ελληνικές επιχειρήσεις που τολμούν να διεκδικούν μερίδιο της πίτας. Ένα νέο προϊόν που επιχειρεί να φέρει την επανάσταση στην Cola. Μια στροφή του καταναλωτικού κοινού σε υγιεινά προϊόντα. Ένας πόλεμος σε εξέλιξη, με διαστάσεις που ξεπερνούν τα στενά όρια της Ελλάδας. Καλώς ήρθατε στον κόσμο της εγχώριας παραγωγής αναψυκτικών...