Η αποκαθήλωση ενός έργου τέχνης και τα όρια του μαικήνα
Έφη Γιαννοπούλου | Τεύχος Ιούνιος 2015
Το έργο Stills του Kris Verdonck υποχρεώθηκε να αποσύρει από το Fast Forward Festival η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Το περιστατικό αλλά και ο τρόπος που εντάχθηκε στην ελληνική δημοσιότητα λειτουργούν αποκαλυπτικά τόσο για τον τρόπο αντιμετώπισης των ιδιωτικών ιδρυμάτων, όσο και για τα όρια της λειτουργίας του μαικήνα ως νέου κεντρικού παίκτη στο πολιτιστικό πεδίο.