Για το κατέβασμα της παράστασης Η ισορροπία του Νας: Η κενή σκηνή της ακραιοκεντρώας ηγεμονίας
Χρήστος Νάτσης | 29/1/2016 - 11:18
Όσα οδήγησαν στο κατέβασμα της παράστασης «Η ισορροπία του Νας» στο Εθνικό Θέατρο αποτελούν μέρος μιας τεχνολογίας της δημοσιότητας. Η τεχνολογία αυτή είναι ο λόγος του Ακραίου Κέντρου. Πάνω στην προπαγανδιστική φόρμουλα της περιβόητης «καταδίκης της βίας απ' όπου κι αν προέρχεται», ο λόγος αυτός κατασκευάζει αποκείμενα που συγκεντρώνουν πάνω τους μια ηθική αποστροφή. Και πάνω σ' αυτήν την αποστροφή δομείται η ταυτότητα του πειθήνιου υποκειμένου που πρωτεϊκά μεταμορφώνεται σε ανήσυχο φορολογούμενο, απηυδησμένο θεατή, ανήσυχο ιδιώτη, εξοργισμένο με την ανομία πολίτη. Στο όνομα αυτού του ανύπαρκτου υποκειμένου δίνεται η ρητορική, προπαγανδιστική μάχη στο πολεμικό πεδίο που έχει διανοίξει η κρίση από το 2010 και μετά…


